Sedert kort de gelukkige bezitter van deze smartphone.
Ondertussen een abonnement genomen op 'internet op gsm', maar het lukt me niet mijn email te lezen op het toestel.
Ook heb ik problemen met het inloggen op het internet. Kan je zien of dat op je telefoonlijn gebeurt of op je internetabonnement?
Iemand ervaring met dit toestel?
Samsung Galaxy S 9000 i
Re: Samsung Galaxy S 9000 i
proficiat Eric
als je op je data-abonnement zit zou je ergens 3G moeten zien staan (tenminste als je bij een provider zit die 3G ondersteunt) en als je op wifi zit, zou je het wifi-symbooltje moeten zien staan (die boogjes boven elkaar)
en je e-mail zal je moeten instellen net zoals op een pc

als je op je data-abonnement zit zou je ergens 3G moeten zien staan (tenminste als je bij een provider zit die 3G ondersteunt) en als je op wifi zit, zou je het wifi-symbooltje moeten zien staan (die boogjes boven elkaar)
en je e-mail zal je moeten instellen net zoals op een pc
Re: Samsung Galaxy S 9000 i
Dus GSM neemt automatisch het data-abonnement op? Wil gewoon zeker zijn, want nu al een rekening van bijna 50€ omdat ik per ongeluk op GSM-abonnement zatBieke schreef:proficiat Eric![]()
als je op je data-abonnement zit zou je ergens 3G moeten zien staan (tenminste als je bij een provider zit die 3G ondersteunt) en als je op wifi zit, zou je het wifi-symbooltje moeten zien staan (die boogjes boven elkaar)

Daar zit het probleem. Krijg steeds een melding dat server geen verificatie ondersteunt.. (Belgacom)
en je e-mail zal je moeten instellen net zoals op een pc
Re: Samsung Galaxy S 9000 i
normaal zou hij automatisch op wifi moeten gaan wanneer er wifi aanwezig is... zo is het tenminste toch bij een iPhoneEric schreef:Dus GSM neemt automatisch het data-abonnement op? Wil gewoon zeker zijn, want nu al een rekening van bijna 50€ omdat ik per ongeluk op GSM-abonnement zat![]()
als dit over SSL gaat, mag je gerust zeggen dat SSL niet gebruikt wordtDaar zit het probleem. Krijg steeds een melding dat server geen verificatie ondersteunt.. (Belgacom)
Re: Samsung Galaxy S 9000 i
Thnx Bieke,
De problemen zijn opgelost.
Al heb ik toch nog even de IT-gasten op het werk moeten 'lastigvallen'

De problemen zijn opgelost.

Al heb ik toch nog even de IT-gasten op het werk moeten 'lastigvallen'

