e-reader

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
irisje

e-reader

Bericht door irisje » 04 mei 2014, 15:27

Met moederdag voor de deur heb ik een gesprek opgevangen waarin mijn 2 pubers aan het overleggen zijn om voor mij een e-reader te kopen vermits ik een fervent lezer ben. Ik heb hier zelf totaal geen ervaring mee en eerlijk gezegd het lijkt mij raar om te lezen zonder "boek" op mijn schoot. Iemand ervaring mee ? Ik moet er wel bij vertellen dat ik weinig boeken koop, maar een vaste klant ben in de bib, waar ze vanaf mei ook gaan starten met een groot aanbod e-boeken dat zeer snel zal uitgebreid worden, vertelden de bib medewerkers mij.
Irisje

Bien

Re: e-reader

Bericht door Bien » 04 mei 2014, 17:32

Irisje,

ik heb totaal geen ervaring met een e-reader en het spreekt mij ook totaal niet aan voorlopig, geef mij maar een bibboek waar ik naar hartelust de bladzijden kan omdraaien ;-)

Maar een collega die het wél bezit is er positief over.

Sowieso nog veel leesgenot, en als je leestips hebt : je mag ze mij altijd doorspelen ! :-)
To be a child is to know the fun of living.
To have a child is to know the beauty of life.

azer

Bericht door azer » 04 mei 2014, 21:29

Hoi! Ik heb er ene en ben supercontent! Gedaan met in slaap vallen en wakker schieten omdat het megadikke boek pijnlijk tegen je facade valt :-) . Handig ook in handtas voor onderweg met openbaar vervoer oid.

Carooke

Bericht door Carooke » 05 mei 2014, 07:21

Geen echte e-reader, maar wel een tablet en ondertussen al 3 jaar fervent e-reader op dat ding. (terwijl het toch veel zwaarder is dan een e-reader..)