Actieve programma's

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
Katia

Actieve programma's

Bericht door Katia » 19 jan 2013, 14:25

Mss een heel domme vraag omdat het normaal is en ik er in het verleden altijd over gezien heb ... :oops:

Hoe of waar kan ik zien welke programma's (op de achtergrond?) actief zijn want als pc op stand-by springt en ik hem dan terug activeer krijg ik ipv "aangemeld" de melding "er is 1 programma actief" terwijl er niets zichtbaar open staat.

Gr, K

shamrock

Re: Actieve programma's

Bericht door shamrock » 19 jan 2013, 15:13

Ik veronderstel dat er bij jou geen icoontje zichtbaar is in de taakbalk onderaan je scherm met alle actieve programma's (programma kan geminimaliseerd staan)? Dat is bij mij het geval en zo kan ik dus makkelijk zien welke programma's er open staan.
Als je geen icoontje ziet, kan je misschien eens ALT + TAB tegelijk indrukken, normaal kan je dan switchen tussen alle actieve programma's.
Hopelijk helpt het, al ben ik ook geen computer expert.

Bieke
Teamlid

Bericht door Bieke » 19 jan 2013, 16:12

alt-ctrl-delete

en dan 'Task manager' kiezen, dan zie je onder de 1e tab alle actieve programma's
onder de tab 'Services' alle draaiende services, maar ja, daar ga je niet direct veel aan hebben

Katia

Bericht door Katia » 19 jan 2013, 21:23

Gevonden, bedankt voor de info.

Het is blijkbaar iets van Samsun Kies maar hoe je dat kan instellen dat het niet automatisch opstart kan ik niet vinden. Iemand ervaring mee? Heb nu op taak beeindigen geklikt.

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 19 jan 2013, 22:03

Katia schreef:Gevonden, bedankt voor de info.

Het is blijkbaar iets van Samsun Kies maar hoe je dat kan instellen dat het niet automatisch opstart kan ik niet vinden. Iemand ervaring mee? Heb nu op taak beeindigen geklikt.
start-uitvoeren-tik "msconfig" - ga naar naar het tabblad "opstarten", en schakel het vinkje voor samsung kies uit.
"every new beginning comes from some other beginnings end"
(semisonic)
www.casacampello.be

Katia

Bericht door Katia » 20 jan 2013, 12:04

Thanks!

Ik kreeg wel volgende melding: Er is een toegang geweigerd-fout opgetreden om een service te veranderen. U dient aan te melden met een beheerdersaccount als u de opgegeven veranderingen wilt doorvoeren.
Heb gewoon op OK geklikt is dat voldoende?

Wat is Roxio Creator? Want wilde gisteren enkele CD's op mn I-pod zetten en verkeerde toets inderukt of weet ik veel wat maar telkens ik nu op rechtermuisknop klik wil hij Roxio creator small business edition configureren...

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 20 jan 2013, 12:27

Katia schreef:Ik kreeg wel volgende melding: Er is een toegang geweigerd-fout opgetreden om een service te veranderen. U dient aan te melden met een beheerdersaccount als u de opgegeven veranderingen wilt doorvoeren.
Heb gewoon op OK geklikt is dat voldoende?
Neen, wss is je wijziging niet bewaard omdat de gebruiker waarmee je bent ingelogd onvoldoende rechten heeft; probeer eens hetzelfde te doen met een gebruiker met voldoende (alle) rechten.
Katia schreef: Wat is Roxio Creator? Want wilde gisteren enkele CD's op mn I-pod zetten en verkeerde toets inderukt of weet ik veel wat maar telkens ik nu op rechtermuisknop klik wil hij Roxio creator small business edition configureren...
Roxio creator is een brolprogramma om cd's te schrijven, vaak meegeleverd met nieuwe cd- of dvd-writers, gooi het er maar af en installeer desnoods cdburnerxpcdwriterxp. Da's gratis en werkt perfect.

C
(semisonic)
www.casacampello.be

Katia

Bericht door Katia » 21 jan 2013, 09:27

Ik heb het vanop mijn account gedaan en bij mijn weten heb ik alle rechten.
Ik zal vanavond nog eens zien wat het geeft nu hij eens volledig heeft af gestaan.

Kan ik met cdburnerxpcdwriterxp zelf een CD van mijn favoriete liedjes maken die ik dan op een gewone CD-speler kan afspelen? Want had nu een CD gemaakt maar kan die thuis of in de auto niet afspelen, alleen op pc. :(

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 21 jan 2013, 10:54

Katia schreef:Kan ik met cdburnerxp zelf een CD van mijn favoriete liedjes maken die ik dan op een gewone CD-speler kan afspelen? Want had nu een CD gemaakt maar kan die thuis of in de auto niet afspelen, alleen op pc. :(
Ja, maar je moet dan wel een audiocd maken he, en niet gewoon mp3's op een cdrom gooien.
(semisonic)
www.casacampello.be

Plaats reactie