verhuis

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
annelore

verhuis

Bericht door annelore » 06 jun 2012, 19:10

Misschien een domme vraag, maar ...
Momenteel heb ik een internetabonnement bij Belgacom, en gebruik ik Outlook Express voor e-mails.
Binnenkort ga ik echter samenwonen, dus dit internetabonnement stopt. Bij mijn vriend is er ook draadloos internet, maar via telenet.
Ik vraag me dus af of ik mijn internetgegevens (favorieten) en inbox- en adresgegevens daar nog ga kunnen raadplegen:think: ?
Annelore

Prutske

Re: verhuis

Bericht door Prutske » 06 jun 2012, 20:49

Neen, tenzij je je abonnement behoudt. Best nu al een nieuw Belgacom-mailadres aanmaken dus, en je contacten verwittigen. Of via gmail of zo beginnen werken
Wie niet in wonderen gelooft, is geen realist. (David Ben-Goerion)

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 07 jun 2012, 01:09

prutske2005 schreef:Best nu al een nieuw Belgacom-mailadres aanmaken dus
Waarschijnlijk bedoelde prutske2005 een nieuw Telenet-mailadres (normaal kan je vriend een extra mailbox instellen via Mijn Telenet, de gegevens van deze mailbox vul je dan in in je mailprogramma) . Je contacten op je mailprogramma en je favorieten binnen je browser behoud je wel op de pc waarmee je nu werkt.

Nic

Prutske

Bericht door Prutske » 07 jun 2012, 06:48

Cyber schreef:
prutske2005 schreef:Best nu al een nieuw Belgacom-mailadres aanmaken dus
Waarschijnlijk bedoelde prutske2005ankt een nieuw Telenet-mailadres (normaal kan je vriend een extra mailbox instellen via Mijn Telenet, de gegevens van deze mailbox vul je dan in in je mailprogramma) . Je contacten op je mailprogramma en je favorieten binnen je browser behoud je wel op de pc waarmee je nu werkt.

Nic
Inderdaad, bedankt Cyber
Wie niet in wonderen gelooft, is geen realist. (David Ben-Goerion)

annelore

Bericht door annelore » 08 jun 2012, 13:55

Heb ik het goed begrepen dat ik daar dan enkel een nieuw e-mailadres moet aanmaken, en dat ik alles wat ik nu heb aan gegevens (contacten, interessante mails, favorieten) kan behouden zonder daar nog iets bijzonders voor te doen?

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 08 jun 2012, 14:27

annelore schreef:Heb ik het goed begrepen dat ik daar dan enkel een nieuw e-mailadres moet aanmaken, en dat ik alles wat ik nu heb aan gegevens (contacten, interessante mails, favorieten) kan behouden zonder daar nog iets bijzonders voor te doen?
Dat klopt. Als je nu een skynet-adres hebt, dan ga je dat "kwijtspelen" eens je abonnement afloopt (of een bepaalde tijd daarna). Ik raad je aan ineens een gmail-adres te gaan gebruiken, dit is onafhankelijk van je provider en dat kan je in principe altijd blijven gebruiken. Mails van vroeger blijven gewoon op je pc staan, die ben je niet kwijt. Je adresboek en je favorieten zijn dingen die onder je profiel staan op je pc, die staan los van je email-account, die kan je dus ook niet verliezen (zolang je pc niet crasht uiteraard).

C
"every new beginning comes from some other beginnings end"
(semisonic)
www.casacampello.be

annelore

Bericht door annelore » 08 jun 2012, 20:01

Heel erg bedankt voor deze antwoorden! :D
Annelore

Plaats reactie