update kaart Tomtom

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
151130

update kaart Tomtom

Bericht door 151130 » 10 jul 2011, 10:38

Ik krijg regelmatig een mail vanTomTom voor updates en na 2 jaar of zijn het er al 3 begint het hoog tijd te worden :oops:
Momenteel loopt er een actie om je kaart 3 maandelijks up te daten, maar als ik daar op klik krijg ik alleen meldingen voor het aankopen van een nieuwe kaart, heeft iemand al een dergelijke update gedaan?

120922

Re: update kaart Tomtom

Bericht door 120922 » 10 jul 2011, 10:41

volgens mij zijn die updates steeds aan te kopen Jo ... :wink:

151130

Bericht door 151130 » 10 jul 2011, 10:47

Miepje, ik weet ook wel dat het niet gratis maar ze spreken duidelijk over doe een kaartupdate of koop een nieuwe kaart, ik wil dus het eerste doen :)

Eric
Contacteer:

Bericht door Eric » 10 jul 2011, 11:18

Jo_ schreef:Miepje, ik weet ook wel dat het niet gratis maar ze spreken duidelijk over doe een kaartupdate of koop een nieuwe kaart, ik wil dus het eerste doen :)
Ik denk dat je na een bepaalde tijd gewoon een nieuwe kaart moet kopen en dat een update niet meer kan.
Maw dat je enkel kan updaten van een laatste kaartversie. Indien je dus een aantal updates overslaat....
Maar zeker ben ik niet hoor.

151130

Bericht door 151130 » 10 jul 2011, 11:20

Eric schreef:
Jo_ schreef:Miepje, ik weet ook wel dat het niet gratis maar ze spreken duidelijk over doe een kaartupdate of koop een nieuwe kaart, ik wil dus het eerste doen :)
Ik denk dat je na een bepaalde tijd gewoon een nieuwe kaart moet kopen en dat een update niet meer kan.
Maw dat je enkel kan updaten van een laatste kaartversie. Indien je dus een aantal updates overslaat....
Maar zeker ben ik niet hoor.
Daar vrees ik ook voor :roll:

Katia

Bericht door Katia » 10 jul 2011, 11:38

Bij aankoop van mn TomTom hebben ze me gezegd dat je 2 gratis updates via uw Tom Tom Home krijgt en ik denk zelf binnen een periode van 6 maand. Deze updates zorgen ervoor dat je bij aankoop de nieuwste kaartversie hebt.
Wil je daarna nog updates dan moet je die kopen en die werken alleen op de laatste versie, maw die updates werken niet op oudere kaarten (naar ToTom normen). Wil je deze updates dan vrees ik dat je eerst de laatst uitgegeven kaart moeten aanschaffen.

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 10 jul 2011, 11:43

Katia schreef: Wil je deze updates dan vrees ik dat je eerst de laatst uitgegeven kaart moeten aanschaffen.
... waarvan de prijs akelig dicht bij de kost van een nieuwe GPS ligt (uiteraard).
"every new beginning comes from some other beginnings end"
(semisonic)
www.casacampello.be

musiclover

Bericht door musiclover » 10 jul 2011, 14:40

cactus schreef:
Katia schreef: Wil je deze updates dan vrees ik dat je eerst de laatst uitgegeven kaart moeten aanschaffen.
... waarvan de prijs akelig dicht bij de kost van een nieuwe GPS ligt (uiteraard).
Dat klopt niet hoor, die prijs valt al bij al heel goed mee
Friendship means you are no more important than the other!

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 11 jul 2011, 02:26

Jo, als het al 2 à 3 jaar geleden is dat je de kaart een update gaf, heb je nog een oudere kaart waarbij je geen aanpassingen kan ontvangen. Daarom moet je eerst een recentere kaart aankopen, op deze kaart kan je voor een redelijk bedrag 3 à 4 kaartupdates/jaar verkrijgen via de TomtomHome software.

Grtjs,

Nic

151130

Bericht door 151130 » 13 jul 2011, 20:58

Bedankt allemaal voor de reacties, het is me vanavond eindelijk gelukt (na enkele pogingen :oops: ) om de nieuwe kaart te downloaden en te installeren :lol:

Plaats reactie