Face Book brol

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
archo

Re: Face Book brol

Bericht door archo » 03 jan 2012, 14:22

Motje schreef:...Ik ga zeker zo'n antispywareprogramma aanschaffen ...
Wat bedoelt u met aanschaffen ? Spaar uw centen en haal de gratis versie af van internet. Net zoals AVG antivirus is er ook voor het antispyware programma een gratis versie.

Om er de nodige informatie over te lezen klikt u op volgende twee hyperlinks :
[*] http://www.clickx.be/hintsentips/129711 ... en-adware/" onclick="window.open(this.href);return false;
[*] http://www.gratissoftwaresite.nl/downlo ... ti-spyware" onclick="window.open(this.href);return false;

Op beide websites staat er een knop om het gratis programma te downloaden.
U zult het na het scannen in uw systeemvak (de icoontjes naast uw horloge, rechtsonder in uw scherm) het programma weer mogen uitschakelen. Let op alle informatie hierboven, u moet zo'n programma niet dagelijks gebruiken.
Nu ben ik een beetje stout :( want tussen in bezig op mijn werk :)
Donderdagavond of vrijdagavond wil ik een gebruiksaanwijzing maken hoe je de instellingen best aanpast. Eerder kan ik echt niet sorry

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 03 jan 2012, 20:04

archo schreef:
Motje schreef:...Ik ga zeker zo'n antispywareprogramma aanschaffen ...
Wat bedoelt u met aanschaffen ? Spaar uw centen en haal de gratis versie af van internet. Net zoals AVG antivirus is er ook voor het antispyware programma een gratis versie.
Ik gebruik daarvoor het al jaren deugdelijke en nog altijd gratis programma "spybot s&d". Hitmanpro is een leuk ding (is wel geen programma eigenlijk, maar een bundel van freeware en shareware tools) die achtereenvolgens je systeem afscannen. Er is nog steeds een gratis versie voor 30 dagen, maar dat is geen probleem, want hitmanpro mag je echt niet op je systeem achterlaten na gebruik, en 30 dagen scannnen lijkt me toch lang (tenzij op een XT misschien :)).

Maar ik zou iemand die niet goed weet wat het doet, toch echt niet adviseren om het (onnodig) te gebruiken, het kan ook systemen naar de boem helpen, en dan is het echt wel formatteren geblazen. Om het even welke antispyware je laat lopen, eerst een backup nemen van je register (die tools doen dat meestal vanzelf, of "vragen" het toch eerst) zodat je ten allen tijde "achteruit" kan mochten sommige spullen achteraf niet meer werken.

C
"every new beginning comes from some other beginnings end"
(semisonic)
www.casacampello.be

Motje

Bericht door Motje » 04 jan 2012, 01:06

Met aanschaffen bedoelde ik idd van het net afhalen... :wink:
Thx voor de uitleg! Spybot ken ik wel. Mijn ex heeft die ooit op de pc gezet. Maar die staat er niet meer op... Wsch omdat het maar een beperkte tijd gratis is...
Carpe Diem

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 04 jan 2012, 01:14

Motje schreef:Met aanschaffen bedoelde ik idd van het net afhalen... :wink:
Thx voor de uitleg! Spybot ken ik wel. Mijn ex heeft die ooit op de pc gezet. Maar die staat er niet meer op... Wsch omdat het maar een beperkte tijd gratis is...
http://www.safer-networking.org/en/mirrors/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"every new beginning comes from some other beginnings end"
(semisonic)
www.casacampello.be

Plaats reactie