Mailfraude en/of internetfraude

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
Cyber
Contacteer:

Mailfraude en/of internetfraude

Bericht door Cyber » 04 nov 2010, 13:27

Vandaag ontving ik volgende mail:
hallo

Ik ben de heer Mark Thackray, de auditeur-generaal, Imperial Finance Limited UK. in de loop van mijn auditing, Ik ontdekte een fonds in een account, die werd geopend in 1990 die behoren tot een buitenlander die in 1999 overleed. Alle poging om een lid van zijn familie track of nabestaanden Sindsdien is mislukt; dus kwam ik in contact met u te staan als zijn nabestaanden omdat je dragen dezelfde achternaam. Hij stierf verlaten geen erfgenaam of een testament. de hoeveelheid geld die is vijftien miljoen vijfhonderdduizend Dollars van Verenigde Staten (USD 15,5 miljoen).

Mijn intentie is om overdracht van dit fonds naar een veilige overzeese rekening. daarom ben ik voorstellen dat u samen met mij en brengen een bankrekening of het opzetten van een nieuwe dat het doel zal dienen na ontvangst van dit fonds. Voor uw hulp in deze onderneming, zodra het fonds wordt bevestigd in uw account, Ik ben bereid om het fonds te delen in de verhouding van 50% voor jou en 50% voor mij. Na het doornemen van de administratie van de overleden persoon, Ik ontdekte dat:

(1) Niemand heeft ge?xploiteerd dit account sinds 1999
(2) Hij stierf zonder een erfgenaam of Will; dus het geld is zwevende.
(3) Geen enkele andere persoon weet over deze account en er was geen bekende begunstigde.

Als we niet overgaan tot overdracht van dit fonds dringend, Het zou vervallen en omgezet naar het fonds van ons bedrijf, die zullen profiteren van de directeuren van mijn bedrijf. Dit geld kan worden goedgekeurd om u juridisch, met alle noodzakelijke goedkeuringen documentaire op uw naam. Evenwel, je zou nodig zijn om een bewijs van de vordering tonen, die ik zal u voorzien van alle bewijzen en begeleidt u over hoe u uw applicaties maken. Maak je geen zorgen, want ik zal u door alle vorderingen proces totdat het fonds wordt bevestigd in uw account, de vorderingen proces zal 100% legaal worden in overeenstemming met de Britse bank wetten en het is zonder risico.

Bewaar deze transactie strikt vertrouwelijk totdat het geld op uw rekening.

Als je niet ge?nteresseerd bent Geen antwoord maar als je ge?nteresseerd bent in het werken met mij, antwoord mij met de volgende informatie:

Uw volledige naam:
Uw gsm-nummer:
Uw telefoonnummer (op kantoor en thuis) :
Uw faxnummer:
Uw beroep:
Uw leeftijd:
Uw nationaliteit:

Opmerking: Ik vertaald in het Nederlands, maar ik voel dat het niet goed genoeg, heb je Engels te begrijpen? Als je kunt schrijven in het Engels, antwoord mij in het Engels voor een vlotte communicatie, Ik kijk uit naar je prompt antwoord maar als je niet ge?nteresseerd bent om te werken met mij, u dit bericht te verwijderen en ik zal niet meer schrijven. Dank u.

Met vriendelijke groet,
De heer Mark Thackray
(Auditeur-generaal)
Imperial Finance House BV
Londen, Verenigd Koninkrijk
:liar: :liar: :liar: :)

Nic

Eric
Contacteer:

Re: Mailfraude en/of internetfraude

Bericht door Eric » 04 nov 2010, 13:31

Ikke deze.
Evelyne Kouassy Oussou
Centre Hospitalier et Universitaire
de Yopougon Abidjan,
Cote d'Ivoire.

Bonjour Mon cher,

Je suis Mlle Evelyne Kouassy Oussou, A, 19yrs, la seule fille de la fin des Mr.Kouassy Oussou. Avant la mort de mon père il a révélé à moi qu'il a maintenu un montant considérable d'argent dans une boîte de camion etl' a déposé comme valeurs familiales dans une société de valeurs mobilières ici à Abidjan et il leur a demandé pour transférer la boîte de camion là à la succursale en Europe.

En raison de politique les problèmes ici, mon défunt père ont strictement instruit la compagnie ne jamais libérer cette expédition à moi, plutôt à n'importe quel administrateur étranger mon choix.

Ainsi je veux que vous satisfassiez m'aide stand en tant que mon administrateur étranger nommé de sorte que la société de valeurs mobilières libère l'expédition à toi et m'aider replacer à votre pays pour continuer une nouvelle vie et promeus mon éducation.

La quantité à la société de valeurs mobilières est (19.5 millions des dollars US).

Cet argent a été signifié pour l'importation des machineries pour son installation de transformation de café pour une compagnie qu'il a voulu établir dans le d'Ivoire d'Abidjan - de Cote. Mais puisque je n'ai aucune expérience ou l'intéresse dans ce type d'affaires il m'a conseillé de chercher dignes des affaires fiables et de confiancepartner qui m'aidera pour placer les fonds dans lucratif signicatifaffaires dans votre pays parce que c'est mon seulement espoir dans laviez.

Vous aurez droit à une part significative des fonds qui seront délibérés sur votre acceptation à cette offre.

Merci pour une votre attention aimable et réaction favorable prévue.

Bien à vous,

Mlle Evelyne Kouassy Oussou.
Zou het dan toch niet waar zijn? :achja: :pray: :lol:

Iris

Bericht door Iris » 04 nov 2010, 13:32

Amai, gij hebt geluk, ik krijg geen mails waar ik zo'n bedragen aangeboden krijg zenne!! :doh:

:wink:

Eric
Contacteer:

Bericht door Eric » 04 nov 2010, 13:33

Just me schreef:Amai, gij hebt geluk, ik krijg geen mails waar ik zo'n bedragen aangeboden krijg zenne!! :doh:

:wink:
Zal ik ze doorsturen?
Zal die madam wel niet erg vinden denk ik. :wink:

nomen nescio

Bericht door nomen nescio » 04 nov 2010, 13:44

verwijderd
Laatst gewijzigd door nomen nescio op 02 aug 2014, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 04 nov 2010, 13:47

Cher (e) lauréat(e)

Nous venons par la présente lettre vous informer que vous faites parti des heureux gagnants de la tombola organisée par la structure Microsoft Windows Afrique et Swiss loto. Étant donne que ce message n est ni un virus ni un Spam, nous vous prions de prendre connaissance du message dans la notification de gain.
Vous êtes prie de contacter l’huissier de justice qui a eu a
superviser la tombola afin qu'il vous donne la marche a suivre
pour entrer en possession de votre lot.

CABINET MAITRE GOMEZ THOMAS

mail : gomez.thomas@hotmail.fr

NB : vous êtes prie de lui faire parvenir les informations mentionnées dans la notification de gain.
Recevez encore une fois de plus nos vives félicitations.

La direction
Microsoft Windows Afrique
&
Swiss loto
:D :D
@Just me: moet uw folder "Spam" wat beter in de gaten houden
"every new beginning comes from some other beginnings end"
(semisonic)
www.casacampello.be

Carooke

Bericht door Carooke » 04 nov 2010, 22:03

YOUR HELP IS NEEDED *
Between You and Bbso Chamber
November 11, 2009 at 8:37am Report
Barrister Bukky Silver-Onyeowa.
Bukky Onyeowa-Silver's Charmber's.
Lome-Togo. West Africa.
Telephone: +228-8189382.
E:mail: (barrsilveronyeowa@hotmail.com )

I am Barrister Bukky Onyeowa, a solicitor at law, personal attorney to your late uncle Mr.B.Bruelemans, A national Of your country,who used to work as a contractor in Lome Togo. Here in after shall be referred to as my client. On the 30th of April 2006, my client, were involved in a car accident along Kpalime express Road.

All occupants of the vehicle unfortunately lost there lives. Since then I have made several enquiries here to locate any of my clients extended relatives, this has also proved unsuccessful.

After these several unsuccessful attempts,I decided to search through with his name which motivated me to contact you, to locate any member of his family hence I contacted you. I have contacted you to assist in repartrating the fund valued at US$1.5 million left behind by my client before it gets confisicated or declared unserviceable by the Security Finance Firm(bank) where this huge amount were deposited.

The said bank has issued me a notice to provide the next of kin or have his account confisicated within the next twenty one official working days Since I have been unsuccesfull in locating the relatives for over 2 years now, I seek the consent to present you as the next of kin to the deceased since you have the same last names, so that the proceeds of this account can be paid to you.

Therefore, on receipt of your positive response, we shall then discuss the sharing ratio and modalities for transfer.. I have all necessary information and legal documents needed to back you up for claim.

All I require from you is your honest cooperation to enable us see this transaction goes through and for more details send to me personal contact information which i will use to draft a letter of transfer release application which you will summit to bank demanding for immediate transfer of your inheritance fund.

KINDLY GIVE ME A CALL AFTER GOING THROUGH THIS MAIL. TELEPHONE NUMBER. +228-8189382.

Full Name..........................
Marrital status....................
Age....................................
Phone number.. ................
Sex..................................
Occupation........................
Nationality.........................
Fax number........................
Private E:mail......................

Best regards.

Barrister Bukky Silver-Onyeowa.
Bukky Onyeowa-Silver's Charmber's.
Lome-Togo. West Africa.
Telephone: +228-8189382.
E:mail: (barrsilveronyeowa@hotmail.com ).
En ik maar denken dat ik de enige was :(

*naam verwijderd door admin
At some point, hanging in there just makes you look like an even bigger loser

Despair.com

Nathesi

Bericht door Nathesi » 05 nov 2010, 00:49

Zijn die niet echt? :shock: :achja:
Op een dag ontmoetten Vriendschap en Liefde elkaar. Liefde vroeg: "Waarom besta jij, terwijl ik al besta?"
Vriendschap glimlachte en zei: "Om een glimlach te brengen waar jij tranen achterlaat"

GebrokenVaas

Bericht door GebrokenVaas » 05 nov 2010, 12:59

Niet voor niets dat ik verschillende emailadressen heb.

Als tegenzet zou je misschien de verzender zijn adres op verschillende foras en sites gooien. Mag die persoon zijn eigen spam gaan filteren. :lol:

moet wel zeggen om zoiets te geloven ....

Carooke

Bericht door Carooke » 05 nov 2010, 13:33

Verdoeme toch.. en ik maar treuren om mijn lang verloren (en heeeel rijke ) nonkel B. :(
At some point, hanging in there just makes you look like an even bigger loser

Despair.com

Liesbethje

Bericht door Liesbethje » 05 nov 2010, 14:34

Amai ... der staan jullie mooie tijden te wachten :lol:

Plaats reactie