Outlook kan niet meer opstarten

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
Iris

Outlook kan niet meer opstarten

Bericht door Iris » 22 sep 2010, 18:12

Ik kan sinds 3 dagen thuis mijn outlook niet meer opstarten.

Als ik mijn paswoord ingeef, krijg ik volgende boodschap:

De reactie van de server was een fout. Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Cannot connect to POP server 195.130.133.68 (195.130.133.68:995), connect error 10060', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90

Via Telenet Webmail lukt het nog wel...

Iemand enig idee waardoor dit komt?

Alvast bedankt!

Cyber
Contacteer:

Re: Outlook kan niet meer opstarten

Bericht door Cyber » 22 sep 2010, 18:26

Is er onlangs iets veranderd aan je outlookinstellingen? Normaal kan het een Telenetserver fout zijn, maar niet voor 3 dagen. Ik heb juist die mailserver gepinged en hij is online, dus zou die moeten werken.

Kijk eens bij je accountinstellingen - serverinstellingen of je geen dubbele account hebt ingesteld en ben je 100% zeker van het wachtwoord en gebruikersnaam die je gebruikt? Op de webmail kan je inloggen met je emailadres, via outlook enkel via je Telenet klantenlogin (axxxxxxx, of txxxxxx of uxxxxxx).

Ofwel hier eens kijken.

Nic

Iris

Re: Outlook kan niet meer opstarten

Bericht door Iris » 22 sep 2010, 18:48

Thanks voor je reactie Nic, probleem is ondertussen opgelost (al 3dgn aan 't zoeken en enkele minuten na mijn eerste posting had ik het :oops: ).
Ik heb een herstelpunt van vorige week genomen en nu lukt het opstarten van Outlook wel weer.

Ik heb enkele dagen geleden Google Chrome geïnstalleerd en heb het gevoel dat het daar iets mee te maken heeft?

Nogmaals bedankt van een computerleek :wink:

Plaats reactie