Netlog

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
131029

Netlog

Bericht door 131029 » 01 mei 2010, 09:30

Een tijdje geleden merkte ik dat mijn oudste zoon een account heeft op Netlog.
Ik dacht dat het wel kleinschalig zou blijven met een paar vriendjes van de klas maar ondertussen zit hij al aan meer dan 40 vrienden.
Iemand vertelde met dat Netlog eigenlijk een datingsite is maar daar merk ik bij hem weinig van.
Z'n vrienden zijn ook allemaal mensen die hij kent.
Iemand ervaringen met Netlog?
Zowel de goeie als de mindere zijn welkom.

Carooke

Re: Netlog

Bericht door Carooke » 01 mei 2010, 10:28

Peter schreef:Een tijdje geleden merkte ik dat mijn oudste zoon een account heeft op Netlog.
Ik dacht dat het wel kleinschalig zou blijven met een paar vriendjes van de klas maar ondertussen zit hij al aan meer dan 40 vrienden.
Iemand vertelde met dat Netlog eigenlijk een datingsite is maar daar merk ik bij hem weinig van.
Z'n vrienden zijn ook allemaal mensen die hij kent.
Iemand ervaringen met Netlog?
Zowel de goeie als de mindere zijn welkom.
Netlog is de belgische tegenhanger van facebook. Maar dan met minder spelletjes.. en minder privacy. Vooral een leeftijdsverschil..
Er is een slogan.. Netlog is voor young people meeting new friends, facebook is for old people finding old friends. :wink:

Zelfde principe als bij alles.. in het oog houden wie ze als vrienden hebben. Het is een onschuldige site, maar viezerikken zijn overal te vinden nietwaar?
At some point, hanging in there just makes you look like an even bigger loser

Despair.com

131029

Re: Netlog

Bericht door 131029 » 01 mei 2010, 19:58

Carooke schreef:Netlog is de belgische tegenhanger van facebook.
Da's ni helemaal waar.
Die gasten hadden al miljoenen bezoekers voor er zelfs maar sprake was van Facebook.
Ik las net het Jonge Leeuwen stuk in HUMO en sinds mijn oudste zoon een account heeft wou ik wel eens weten wat het is.
Een van die leeuwen gaf toe dat dit ooit 'ns sletlog genoemd is en ik heb al :shifty: foto's gezien via een familielid maar het lijkt me en pak stabieler dan FB.
Mijn profiel is aangemaakt.
Den oudste heeft al een spelleke laten zien dat lijkt op het porren van FB(M&M, ik begin last te krijgen van mijn schouwers! :D ) maar op Netlog kunde ook een vriendje ne sjot tegen zijn glockenspiel verkopen. Dat ga ik toch een beetje in 't oog houden.
Ook de documenten die nog zouden circuleren wat die andere benaming betreft zal ik streng in 't oog houden!
:whistle:

Plaats reactie