alle kleuren van de regenboog!

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
linda louisa

alle kleuren van de regenboog!

Bericht door linda louisa » 09 nov 2006, 08:46

eerst effe vermelden dat ik geen geld heb of toch niet veel :

ben op zoek naar nieuwe printer, heb nu een Lexmark en betaal me blauw/groen/geel aan inktcartridges. Op het ogenblik zit er nog inkt in maar hij print niet meer en heb geen zin om een nieuw cartridge te kopen als zou blijken dat printer stuk is dus op zoek naar ................ printer, copier, scanner/ all in one aan een degelijke prijs (100 euro) die me nadien ook geen stukken van mensen kost aan cartridges...............help...............

linda
"This hole in my heart is in the shape of you and no-one else can fit it.
Why would I want them to?"
Jeanette Winterson

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 09 nov 2006, 10:43

Heb ook eens lexmark gehad. Toen de inkt op was, en ik zag wat de prijs was voor nieuwe "cartouchen" heb ik em ook bij het vuil gezet. Sindsdien heb ik een HP, en dat ding is perfect, gaat gewoon niet kapot. Hoewel de kwaliteit ook daar een duik heeft genomen de laatste jaren (ik zeg niet printkwaliteit, ik bedoel degelijkheid). Alleen zijn de inktpatronen wel duur maar daar zijn andere oplossingen voor. Hier in de videotheek kan je die laten hervullen voor 10 euro. Kijk eens op http://www.tintenstation.be/, misschien is een ook wel een "tankstation" in je buurt. De mijne is nu 3 maal hervuld, en ik zie nog steeds geen kwaliteitsafname.

Als je all-in-one ding wil, dan zou ik gaan voor een HP1610 of een Epson DX4850. Moet je kunnen vinden voor rond de 100 euro; persoonlijk heb ik het wel niet van die multifunctional toestellen, de drivers van die spullen wegen nogal zwaar op je PC dikwijls. Ik weet niet wat voor PC je hebt, maar dat ie beetje trager zal worden als je er zo'n ding aanhangt, wees daar maar zeker van!

Groetjes

C
"every new beginning comes from some other beginnings end"
(semisonic)
www.casacampello.be

linda louisa

Bericht door linda louisa » 09 nov 2006, 11:17

bedankt alvast voor je antwoord.........laten hervullen, 1 keertje geprobeerd en het lukte niet, printer drukte niet af.

"all in one" is voor mijn oudste. Zit in zijn laatste jaar toerisme en zijn GIP kan tellen, hoor qua kopies.

zoen

linda
Jeanette Winterson

080430

Bericht door 080430 » 09 nov 2006, 12:11

Linda,

Ik vraag me af of je dan niet beter af bent met een laserprinter. Er zijn al goede te koop voor 150-200 euro.

Grtz,

Nic

linda louisa

Bericht door linda louisa » 09 nov 2006, 12:45

kan je daar voor die prijs ook mee scannen en copieren?

zoen

linda
Jeanette Winterson

080430

Bericht door 080430 » 09 nov 2006, 17:11

linda louisa schreef:kan je daar voor die prijs ook mee scannen en copieren?

zoen

linda
Neen, maar de HP Laserjet 1018 printer kost je rond de 88 euro en een redelijke scanner vind je toch al voor ongeveer 70-100 euro.

Als het echt is om veel te scannen, kopiëren en printen lijkt me deze oplossing vooral voordeliger op termijn.

Nic

130718

Bericht door 130718 » 09 nov 2006, 17:24

ik heb nu een lexmark all in one, in de makro gekocht voor toen een dikke 60 euro. de inktpatronen kosten net 20 euro ongeveer

ik had er voor een hp en als ik daar inktpatronen voor kocht betaalde ik 50 euro..en meer :(

080430

Bericht door 080430 » 09 nov 2006, 18:20

dropke schreef:ik heb nu een lexmark all in one, in de makro gekocht voor toen een dikke 60 euro. de inktpatronen kosten net 20 euro ongeveer

ik had er voor een hp en als ik daar inktpatronen voor kocht betaalde ik 50 euro..en meer :(
Opgeletten toch, bij sommige Lexmark printers vervang je enkel de patroon, dus alleen de inkt. Bij HP vervang je de patroon maar ook de spuitkop. Ik weet nog van mijn Canon indertijd, ook goedkope patronen hoor maar de prijs van een vervangprintkop was om achterover te vallen.

Grtz,

Nic

130718

Bericht door 130718 » 09 nov 2006, 21:34

Cyber schreef:
dropke schreef:ik heb nu een lexmark all in one, in de makro gekocht voor toen een dikke 60 euro. de inktpatronen kosten net 20 euro ongeveer

Opgeletten toch, bij sommige Lexmark printers vervang je enkel de patroon, dus alleen de inkt. Bij HP vervang je de patroon maar ook de spuitkop. Ik weet nog van mijn Canon indertijd, ook goedkope patronen hoor maar de prijs van een vervangprintkop was om achterover te vallen.

Grtz,

Nic
owwww ja da kan natuurlijk ik weet daar de knoppen van, en hoe weet je dat je da spel moet vervangen? of zegt'm da? want hier spreekt er altijd een vrouw tegen mij...

Emmeke

Bericht door Emmeke » 09 nov 2006, 21:55

Ik heb een Lexmark printer/copiër/scanner van Carrefour, kostte 3 jaar geleden €79. Patronen bestel ik via Inkclub, niet de originele, wel goei !

Je bestelt on-line, 2à 3 dagen later zitten de patronen in de bus en je betaalt per overschrijving. Ik geloof dat ik een €40 betaalde laatste levering.

Als ik daar wel originele patronen koop( wat ik per vergissing eens deed) kostten die €52 voor de 2.

leeuw

Bericht door leeuw » 09 nov 2006, 21:58

ih heb vorige week een all in hp weest gaan kopen voor 88 €

Emmeke

Bericht door Emmeke » 09 nov 2006, 23:41

Ik heb net weer mijn bestelling geplaatst, even het bedrag corrigeren dat ik doorgaf :
Zwart €20,38
3- kleuren €23,82
verz.kost € 4,09

Totaal : € 49,15

We kunnen weer een heeeeele tijd printen en copiëren !

Plaats reactie