brommen

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
linda louisa

brommen

Bericht door linda louisa » 18 okt 2006, 19:56

terwijl ik hier nu zit te typen maakt mijn computer van tijd tot tijd een heel luid bromgeluid...kan dat :oops: kwaad?

linda

080430

Bericht door 080430 » 18 okt 2006, 20:22

Vermoedelijk één of andere ventilator die bromt, ver versleten is, of vol stof hangt. :)

't Is maar als hij niet meer bromt dat je moet panikeren ;)

Grtz,

Nic

linda louisa

Bericht door linda louisa » 18 okt 2006, 20:31

Cyber schreef:
't Is maar als hij niet meer bromt dat je moet panikeren ;)

Grtz,

Nic

zeeuuuuuuuuug zotteke...tis maar dat dat spel hier niet in brand vliegt ofzo...rap afzetten sé en gaan slapen...slaapwel!

nachtzoen

linda
"This hole in my heart is in the shape of you and no-one else can fit it.
Why would I want them to?"
Jeanette Winterson

Chicane
Contacteer:

Bericht door Chicane » 18 okt 2006, 20:33

linda louisa schreef:rap afzetten sé en gaan slapen...slaapwel!
Das de beste manier om het brommen te doen stoppen :wink:
Eerlijkheid, vertrouwen, respect...! De essentie van 't leven!

Marc
Teamlid
Contacteer:

Re: brommen

Bericht door Marc » 18 okt 2006, 20:38

linda louisa schreef:terwijl ik hier nu zit te typen maakt mijn computer van tijd tot tijd een heel luid bromgeluid...kan dat :oops: kwaad?
Misschien is'm wel kwaad ? 8)
“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”
- Robert Frost -

080614

Bericht door 080614 » 18 okt 2006, 21:53

linda louisa schreef:terwijl ik hier nu zit te typen maakt mijn computer van tijd tot tijd een heel luid bromgeluid...kan dat :oops: kwaad?

linda
Linda, de mijne heeft dezelfde virus... sinds enkele dagen. Ik was er al wel uit dat het veel stof op de ventillator zal zijn... maar ik heb verdomd schrik om 'm open te halen en de stofzuiger erop los te laten... Peins wel dat dat de enige remedie is. Maar als die ventillator het plots begeeft, zijn we verder van huis (zijn ze hier van ons af misschien :D )

081119

Bericht door 081119 » 18 okt 2006, 22:17

De mijne bromt al een tijdje. Da's mijn harde schijf die kreunt en steunt om nog iets te kunnen presteren. Het klinkt steeds alsof hij zijn laatste brom gaat geven.

Jorre

Bericht door Jorre » 19 okt 2006, 08:48

linda
Kaske openmaken
jezelf ontaarden (om statische ellentriek te vermijden)
borsteltje en stofzuiger erbij halen (liefst met afzuigslangetje)
zorg dat je het vuil niet inademt.
kaske sluiten.
8)

miaauw

Bericht door miaauw » 19 okt 2006, 09:34

en ne keer hard blazen als je zo geen slangske heb voor de stofzuiger

(maar doet dat wel buiten of je waant je in een spookhuis)

Greetz Miaauw

080430

Bericht door 080430 » 19 okt 2006, 09:58

Je kan ook de polarisering van je ventilatortjes eventjes omdraaien, bye bye stof :)

Nic

linda louisa

Bericht door linda louisa » 19 okt 2006, 10:24

Cyber schreef:Je kan ook de polarisering van je ventilatortjes eventjes omdraaien, bye bye stof :)

Nic

de rest heb ik allemaal verstaan...alleen dit hier niet natuurlijk, ik vermoed dat het betekent dat ik iets ingewikkelds op mijne computer moet doen?? Maar ik ben bereid "dat moeilijke" te doen want net zoals Emmy heb ik schrik om dingen uit elkaar te vijzen :? krijg ze daarna zo moeilijk terug in elkaar...

linda

080430

Bericht door 080430 » 19 okt 2006, 10:28

Was om wat te lachen hoor Linda, je ventilator draait dan naar de andere kant en blaast het stof weg :) Maar uiteraard is dat niet de bedoeling.

Als je de raad van Jorre opvolgt en je ventilator wat stofzuigt kan het al opgelost zijn. Het kan natuurlijk ook aan iets anders liggen, een versleten roulement van een ventilatortje. Dan helpt enkel het vervangen van de ventilator. Kijk ook eens of er nergens een kabeltje tegen de schoepen (neen, niet in 't antwaaaaarps!) van de ventilator hangt.

Grtz,

Nic

linda louisa

Bericht door linda louisa » 19 okt 2006, 10:36

Cyber schreef:Was om wat te lachen hoor Linda, je ventilator draait dan naar de andere kant en blaast het stof weg :) Maar uiteraard is dat niet de bedoeling.
ahzo gij lacht met een arme onwetende vrouw, schoon is dat :cry:
Cyber schreef:Als je de raad van Jorre opvolgt en je ventilator wat stofzuigt kan het al opgelost zijn. Het kan natuurlijk ook aan iets anders liggen, een versleten roulement van een ventilatortje. Dan helpt enkel het vervangen van de ventilator. Kijk ook eens of er nergens een kabeltje tegen de schoepen (neen, niet in 't antwaaaaarps!) van de ventilator hangt.
ge wilt dus zeggen dat ik 'em toch open zal moeten doen...ok en als het aan dat kabeltje ligt, zal ik zien of ik er ergens 1 kan "schoeppen" :wink:

linda
"This hole in my heart is in the shape of you and no-one else can fit it.
Why would I want them to?"
Jeanette Winterson

Jorre

Bericht door Jorre » 19 okt 2006, 13:00

linda louisa schreef:
Cyber schreef:Je kan ook de polarisering van je ventilatortjes eventjes omdraaien, bye bye stof :)

Nic

de rest heb ik allemaal verstaan...alleen dit hier niet natuurlijk, ik vermoed dat het betekent dat ik iets ingewikkelds op mijne computer moet doen?? Maar ik ben bereid "dat moeilijke" te doen want net zoals Emmy heb ik schrik om dingen uit elkaar te vijzen :? krijg ze daarna zo moeilijk terug in elkaar...

linda
Tja, als je geen Trekkie fan bent, kan je dat natuurlijk niet weten hé.
Met polarisatie bedoelde Cyber: 'Polarize the hull, incoming fire, brace for impact!'

Geplaatst na 22 seconden:
linda louisa schreef:

Nic

linda
Met polarisatie bedoelde Cyber: 'Polarize the hull, incoming fire, brace for impact!', of keer gewoon de kabeltjes om.

20100226

Bericht door 20100226 » 19 okt 2006, 13:02

Jorre schreef:
linda louisa schreef:

Nic

linda
Met polarisatie bedoelde Cyber: 'Polarize the hull, incoming fire, brace for impact!'

Geplaatst na 22 seconden:
linda louisa schreef:

Nic

linda
Met polarisatie bedoelde Cyber: 'Polarize the hull, incoming fire, brace for impact!', of keer gewoon de kabeltjes om.
Jorre,
Gij zit wel écht aan die paddenstoelen hé !! :wink:

Draakje

Bericht door Draakje » 19 okt 2006, 13:54

Jorre schreef: Tja, als je geen Trekkie fan bent, kan je dat natuurlijk niet weten hé.
Eric schreef: Jorre,
Gij zit wel écht aan die paddenstoelen hé !!
Neuh, ik versta dat perfect :lol:
Alleen vallen ze in de toekomst niet zo in herhaling... :wink:

Jorre

Bericht door Jorre » 19 okt 2006, 15:30

Draakje schreef:
Jorre schreef: Tja, als je geen Trekkie fan bent, kan je dat natuurlijk niet weten hé.
Eric schreef: Jorre,
Gij zit wel écht aan die paddenstoelen hé !!
Neuh, ik versta dat perfect :lol:
Alleen vallen ze in de toekomst niet zo in herhaling... :wink:
Euh..time travel probleempje.
't Is al hersteld ondertussen. :oops:

080614

Bericht door 080614 » 19 okt 2006, 17:45

Jorre schreef: jezelf ontaarden
djeezes, en ik ben al zo'n ontaard geval, nog meer??

nee serieus: bij mij doet 'm het vooral bij het opstarten, is mijn probleem dan groter? of is het nog altijd met de stofzuiger op te lossen?

Werner
Teamlid

Bericht door Werner » 19 okt 2006, 18:39

emmy2 schreef:nee serieus: bij mij doet 'm het vooral bij het opstarten, is mijn probleem dan groter? of is het nog altijd met de stofzuiger op te lossen?
De mijne had dat in het voorjaar ook. Ik heb die bij de PC-boer binnengegooid, die hebben er een nieuwe ventilator ingestoken, en het probleem was opgelost. 8)
No one is useless in this world who lightens the burdens of another (Charles Dickens)

Nathesi

Bericht door Nathesi » 19 okt 2006, 19:09

Werner schreef:Ik heb die bij de PC-boer binnengegooid, die hebben er een nieuwe ventilator ingestoken, en het probleem was opgelost. 8)
Ik zou toch eerst eens kijken of het met stofzuigen opgelost is voor je er een nieuwe in laat steken hoor...
Op een dag ontmoetten Vriendschap en Liefde elkaar. Liefde vroeg: "Waarom besta jij, terwijl ik al besta?"
Vriendschap glimlachte en zei: "Om een glimlach te brengen waar jij tranen achterlaat"

Plaats reactie