"Een nieuwe start". Bruce Fisher en Robert Alberti

Hier kan je verwijzen naar interessante boeken die je gelezen hebt met betrekking tot de thema's op deze site
Plaats reactie
°*Anne*°

"Een nieuwe start". Bruce Fisher en Robert Alberti

Bericht door °*Anne*° » 13 jul 2008, 19:07

Een boek dat de verwerking van je scheiding in stappen beschrijft. Elke stap is als de steen van een berg die je moet beklimmen. Zeer herkenbaar en menselijk beschreven.
De auteur heeft ervaring in het begeleiden van mensen die gescheiden zijn.

Het boek is geschreven zowel vanuit het standpunt van "dumpers" als "gedumpten", hetgeen veel leert over de oorzaken van de scheiding.

Enfin, ik vond het een positief, bemoedigend boek.

Toen ik het een tweede keer herlas, kon ik inderdaad vaststellen dat ik toch al flink wat opgeschoten was in mijn persoonlijke siuatie.

Graag reacties van andere mensen die dit boek gelezen hebben.

lelie

Re: "Een nieuwe start". Bruce Fisher en Robert Alberti

Bericht door lelie » 07 aug 2011, 09:01

Dit boek heeft ook mij heel goed geholpen. Het beschrijft mooi alle stappen die je doorloopt als er een einde komt aan je relatie. Het is een echt werkboek eigenlijk. Zooooo herkenbaar allemaal!!
Met een voorwoord van Alfons Van Steenwegen(zeer bekend belgisch relatietherapeut).
Echt een aanrader!! :yes:

ela

Bericht door ela » 25 aug 2013, 14:17

idd, ben er deze morgen in begonnen. Zeer herkenbaar en uit het leven gegrepen. ik kan het iedereen aanraden, ...

Helen

Bericht door Helen » 12 okt 2016, 09:12

Ik wil erg graag in het bezit komen van dit boek. Het is niet te krijgen in de boekenwinkel. Heeft iemand het boek 'over' en wil je het aan mij verkopen?

Plaats reactie